پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله مرکز ارتباطات و رسانه تهران به‌همراه نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

پایان نامه معماری مرکز ارتباطات و رسانه تهران

رساله مرکز ارتباطات و رسانه تهران

پایان نامه معماری مرکز ارتباطات و رسانه تهران

کد محصول: 6-2

شهر تهران از بدو تاسیس تا به هنگام تبدیل شدن به کلان شهر کنونی، بر اساس ساختار فرهنگی ساماندهی شده بود اما به تدریج سیل مهاجرت های بی رویه، ایجاد کارخانجات مونتاژ در حاشیه شهر و اجرای طرح های توسعه ای به ویژه احداث بزرگراه ها، بافت فرهنگی موجود را به خطر انداخت و مانع شکل گیری فرهنگ جدید باکارکرد مناسب گردید. پیامد این مسئله، کاهش حس تعلق اجتماعی، ارتباطات و تعاملات مثبت اجتماعی بین شهروندان و نهادهای اجتماعی است و در نتیجه انگیزه شهروندان برای مشارکت در امور مربوط به خود را تقلیل داد.

بروز این پدیده سبب شده تا مسئولان به فکر این مسئله بیفتند که در سیاست گذاری های توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، ساختار فرهنگی مبنای عمل قرار گیرد تا امکان مشارکت بیشتر شهروندان در این عرصه ها فراهم گردد. به عبارت دیگر با توجه به وسعت کلان شهری مانند تهران، مقیاس عملکرد شهرداری تهران باید محلی باشد تا خدمات به روز و میدانی را در اختیار شهروندان قرار دهد. برای دستیابی به این هدف، مراکزفرهنگی به منظور مشارکت شهروندان در عرصه های مختلف تحقق رویکرد فرهنگ محوری در نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم به طور کلی به موضوع فرهنگ ایران نگرشی داشته باشیم، شاید بتوان نخستین مساجد ،حسینیه ها ومیدان ها را به عنوان فرهنگسرا وفرهنگستان های اولیه نامید.مراکزمحله وفضاهای مذهبی خود به عنوان مکانی درجهت رشد وتوسعه ی مذهب وفرهنگ ، نقش موثرتری داشته اند.در این خصوص احداث ساختمان تکیه ی دولت که به دستورناصرالدین شاه درسمت جنوب تالار الماس در سال1285 ه-ق آغاز شد را می توان اولین بنای مذهبی وبه نوعی فرهنگی در ایران است که تحت تاثیر آمفی تئاترهای فرنگی بنیان نهاده شد.قرارداشتن غرفه های خواص جهت تماشای مراسم در اطراف صحنه وشکل مدور گونه ی تکیه ی دولت، در معماری سنتی ایران سابقه نداشته و این نوع طراحی به سالن های اجرای نمایش واپرا در فرانسه نظیر سالن اپرای پلیتر وسالن خانه ی اپرای پاریس شباهت زیادی دارد.در این تکیه محل نمایش واجرای مراسم در فضای میانی بنا بوده که حضاروتماشاچیان در گرداگرد سکوی وسط وافراد متشخص در غرفه های داخل بنا مراسم را تماشا می کردند.به مرور زمان فکرجدا کردن عملکردها مد نظر قرار گرفت و فضاهای فرهنگی –آموزشی در مجموعه هایی جدا از هم تعریف شد.به طور کلی می توان گفت که فرهنگستان به عنوان یکی از پیامدهای قرن سیزدهم ،درطی دوران های مختلف، به عنوان یک فضای زیر بنایی در اشاعه ی فرهنگ ایران فعالیت می نمود.فعالیتهای فرهنگی وهنری در دوره ی پهلوی اول،بعدتازه ای به خود گرفت.آنچه قبل از آن ودر دوره ی قاجاربه عنوان فعالیت های هنری ویا فرهنگی انجام می گرفت،هیچ گاه یک قالب منسجم سیستماتیک دنبال نشد واصولاً فعالیتی کلاسیک و وسیع درنقش یک تشکیلات فرهنگی وهنری به وقوع نپیوست.

این پایان نامه بر پایه تحقیقات زیر است:1- مطالعه تحولات بشری از آغاز تا امروز ( عصر کشاورزی ، عصر صنعت ، عصر ارتباطات) در این بخش به مطالعه شرایط و وضع هر دوره و پاسخ بشر به آنها پرداخته شده و اینکه شرایط عصر ارتباطات و پاسخهای مورد نیاز آنها چگونه است.2- بر سی هنر در عصر ارتباطات بعنوان هنر پیام رسان و رسانه ای.3 – مطالعه معماری در عصر ارتباطات که در مورد شرایط جدید و پاسخهای آغازین هنر ، فلسفه، علوم و تکنولوژی به طور خلاصه و مختصر. 4- مطالعه معنی و مفهوم ارتباط و مفاهیم وابسته به آن که شالوده زندگی ، اقتصاد، فرهنگ ، تمدن ،هنر و معماری عصر ما را تشکیل میدهد.5- مطالعه وسایل ارتباط گروهی . ضمنا تاریخچه مختصری از هریک برای شناخت بیشتر سیر تحول و تکامل ارائه شده است از مطالعه این بخش نتیجه گیری نهایی برای تعیین مختلف مجموعه که سرویس دهنده کاربری و پژوهش تکنولوژی ارتباط است بهره گیری شده است.6 – بررسی ارتباطات در ایران از گذشته تا امروز . هدف از این بررسی دستیابی به امکانات و پتانسیلهای تکنولوژی ارتباطات در ایران است همچنین با مقایسه ای که در برخی موارد با کشورهای پیشرفته انجام شده میزان نیاز بخش ارتباطات ایران به توسعه و رشد سریع مشخص گردیده است.7 – تشریح نحوه و روند شکل گیری طرح ، ارائه طرحها و مجموعه های با موضوع مشابه که توسط معماران صاحبنظر طراحی شده است.جهت هدایت به سمت شناخت روش طراحی و عناصر مورد نیاز طراحی دراین موضوع ، عناصر کالبدی ، شرح فنی هریک از بخشها به همراه استاندارد های مورد نیاز تعیین سایت ، پتانسیهای موجود، آنایز سایت ، جانمایی حجمها و بخشها ، ارائه پلانها، نماها ، مقطعها ، سایت پلان و دیگر نقشه های مورد نیاز.

 

دانلود پایان نامه معماری

 دانلود رساله معماری

——————————————————————————————————————-


برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

 

نکات مهم 

۱- تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله مرکز ارتباطات و رسانه تهران به‌همراه نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

فرمت فایل: word و dwg
تعداد صفحات: 175 صفحه
حجم فایل: 27 مگابایت

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود رساله مرکز ارتباطات و رسانه تهران به‌همراه نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

پایان نامه معماری مرکز ارتباطات و رسانه تهران

رساله مرکز ارتباطات و رسانه

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا