نمونه موردی موزهپاوروینت تحلیل موزهتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهدانلود نمونه موردی و تطبیقیدیاگرام موزهنقد و بررسی موزهنقشه های اتوکدی موزهنمونه موردی موزه خارجینمونه موردی موزه داخلی

دانلود تحلیل کامل موزه ایران باستان همراه با تمام پلان‌ها و تصاویر

دانلود نمونه موردی موزه

دانلود تحلیل موزه ایران باستان

کد محصول: 18-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه ملی ایران باستان (اولین موزه ایران) پرداخته است. این پروژه در قالب 54 اسلاید پاورپوینت جهت ارائه به شما عزیزان آماده شده است.

نمونه موردی موزه

این موزه دارای 7500 متر مربع زیر بنا و شامل سه طبقه زیر زمین ، همکف و طبقه فوقانی است . طبقه زیرین آن محل برگزاری نمایشگاههای موقت ، طبقه همکف آن محل نمایش آثار پیش از تاریخ و تاریخی ، و بخش لرستان است . همچنین کتابخانه و سالن سخنرانی نیز در این طبقه واقع شده است . طبقه فوقانی نیز به آثار دوره اسلامی ، تالار قرآن و تالار گنجینه اختصاص دارد . بطور کلی می توان موزه را به سه بخش تقسیم کرد که معیار این طبقه بندی ادوار مختلف تحول در تاریخ ایران است و عبارتست از : دوران پیش از تاریخ دوران تاریخی و دوران اسلامی .

موزه ملی ایران باستان

از دیگر بخشای موزه ملی ایران می توان به سالن نمایش و بخش تحقیقاتی تاریخی و همچنین واحد عکاسی و آزمایشگاه شیمی اشاره کرد که مجموعاً مکانهایی هستند برای تحقیق و پروژهش در زمینه های تاریخی و بالاخص باستانشناسی . کتابخانه تخصصی این موزه که بالغ بر 20 هزار جلد کتاب را در خود جای داده ، پذیرای درخواست دانشجویان و محققان در رشته باستان شناسی ، تاریخی و تاریخ هنر می باشد .

 تحلیل پلان موزه 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل کامل موزه ایران باستان همراه با تمام پلان‌ها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 54 اسلاید
حجم فایل: 6 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود تحلیل موزه ایران باستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا