دانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشیتحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه خارجیتحلیل پلان دانشگاه داخلیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی دانشگاه داخلینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی آلمان همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی دانشگاه

پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی آلمان

کد محصول: 32-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل جامع و کاملی از مدرسه موسیقی در آلمان پرداخته است. این پروژه در قالب 48 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

مدرسه موسیقی آلمان

در ساختمان مدرسه موسیقی جوانان، نیز همچون سایر آثار میرالس مصالح متنوع و رنگ آمیزی شده به زیبایی با یکدیگر  ترکیب شده و احجامی با هندسه ای نامتعارف و مقیاسی انسانی پدیدار می شوند. معماری سیال و آزادانه میرالس به خوبی به نیازهای کالبدی این مدرسه پاسخ گفته است. میرالس  که در سال 1978 از دانشگاه معماری بارسلونا فارغ التحصیل گردیده، به همراه همسرخود “بندتاگلیبائو” دفتر معماری تاسیس نمود.

یکی از طرح های این دفتر، بازسازی و گسترش مدرسه ملی موسیقی آلمان بود، که مرکزی برای آموزش موسیقی به جوانان و نوجوانان می باشد. ساختمان جدید به نحوی به بنای قدیمی موجود در سایت الحاق گردیده که به صورت یک کل واحد قابل درک می باشد. گفتنی است ویژگی های مدارس و دانشکده های موسیقی در آلمان که مهد موسیقی کلاسیک در اروپا محسوب می شود، دارای حساسیت های بسیاری نزد عموم بوده و رقابت میان این مراکز بسیار فشرده است.

سه عنصر اصلی در این سایت وجود دارد: درختان موجود در سایت، بنای قدیمی و ساختمان جدید. بدین ترتیب حفظ درختان از اهداف اصلی معمار بوده و ساختمان جدید به نحوی طراحی شده است که با درختان کامل می شود. در طراحی ستون های ساختمان نیز میرالس از تنه های درختان موجود در سایت الهام گرفته است.

نمونه موردی دانشگاه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی آلمان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 48 اسلاید
حجم فایل: 7 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا