دانلود نمونه موردی سینمادانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود تحلیل پردیس سینمایی ملت همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل و نمونه موردی سینما

دانلود تحلیل پردیس سینمایی ملت

همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 36-1

در این پروژه خانه معمار، به تحلیل پردیس سینمایی ملت پرداخته است. این پروژه در قالب 62 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

نمونه موردی سینما

پروژه پردیس سینمایی ملت در منطقه 3 شهرداری تهران و در زمینی کشیده و بدون شکل مشخص به مساحت 6 هزار متر مربع  در منتهی الیه جنوب غربی پارک ملت طراحی و اجرا شد. این مجموعه با توجه به استقرار در محوطه پارک از همه آن به عنوان محوطه بهره مند است پارک ملت با توجه به مؤلفه های برنامه ریزی شهری به عنوان پارکی با عملکرد شهری و با حوزه نفوذ بسیار وسیع شناخته میشود. ضمن اینکه از نظر کارکردهای آموزشی، پژوهشی و تخصصی میتواند عملکردهای خاص در حد حوزه نفوذ داشته باشد. بنابراین مجموعه نیازهای منطقه ای را که با توجه به وسعت و جمعیت آن کمبود شدید فضاهای سینمایی و فرهنگی در آن احساس میشود، برطرف می کند و در عین حال بر کل شهر تاثیر می‌گذارد. این مجموعه از شمال و شرق به محوطه پارک و از جنوب به بزرگراه نیایش و از غرب به محوطه مجموعه ورزشی انقلاب محدود می شود. این پروژه با زیربنای 15 هزار متر مربع شامل  4 سالن سینما، هر یک به ظرفیت 300 نفر و یک سالن نمایش کوچک به ظرفیت 30 نفر به همراه فضاهای نمایشگاهی رستوران و کافی شاپ. فروشگاه کتاب و فضاهای اداری و خدماتی مورد نیاز می تواند در ساعت ازدحام جمعیتی در حدود 2200 را در خود جای دهد.

پردیس سینمایی ملت

پردیس سینمایی ملت  از چند نظر در معماری معاصرایران بنای مهمی است . مهم ترین دلیل آن وجود یک مبانی نظری مدرن در طراحیش است که تا کنون در ایران در حد حرف و کاغذ مانده بود ! ایده طراحی آن Hyper Cube : یعنی مکعب هایی که در اثر کششی که به هم دارنند ایجاد حرکت و حجم در فضا می کنند از مباحث تقریبا جدید در معماری روز دنیاست . دلیل دوم طراحی مناسب و زیبای آن است که با تمام تصورات ذهنی که از سینما در ذهن داشته اید – یعنی حجمی صلب و بدون بازشو و نور – متفاوت است و برعکس , نمای تمام شیشه ی آن  بسیار جاذب و دعوت کننده دارد .

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل پردیس سینمایی ملت همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 62 اسلاید
حجم فایل:  8 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود تحلیل پردیس سینمایی ملت

همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا