دانلود نمونه موردی و تطبیقیدانلود نمونه موردی ویلا

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه آبشار از فرانک لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی ویلا

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه آبشار

از فرانک لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 44-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از خانه آبشار یکی از آثار برجسته فرانک لوید رایت پرداخته است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی ویلا

خانه آبشار مهمترین خانه ی شخصی طراحی شده توسط فرانک لوید رایت است و بسیار خوب بیانگر عقیده ی رایت،مبنی بر(یک ساختمان باید جزیی از طبیعتی باشد که در آن واقع شده است)می باشد. این بنای ترکیب شده با منظره ای بی نظیر و شکل یافته از عناصر ساده ای همچون سنگ های طبیعت اطراف بتن. شیشه و فولاد به طرزی باورنکردنی با محیط خو همخان شده است.خانه آبشار مصداق بسیار خوب این گفته ی رایت است که(هیچ کس زیبایی خاص یک سایت”موقعیت ساخت بنا”را تا موقعی که من بنایی آنجا نسازم درک نمی کند).

خانه آبشار رایت

اگرچه در نگاه اول،صفحات عریض بتونی خانه آبشار با طبیعت و درختان اطراف،بیگانه به نظر می رسد؛ ولی بانگاه و توجهی هوشمندانه می توان به انتظام بین خانه و طبیعت که نتیجه ی خلاقیت هنرمندانه یرایت است پی برد . خانه بر روی آبشار معلق بوده و آب از کنار دیوارهای سنگی آن به پایین می ریزد و خانه کهبه طرز ماهرانه ای بر روی صخره ی آبشار قرارگرفته،چنان با طبیعت اطراف عجین شده که گویی جزیی از صخره بوده و به صورت ارگانیک،در طول سالیان دراز بوجود آمده است. برای “جی.ادگارد کافمن”،تاجر ثروتمند پیتسبورگی،ساخته شده،در سال 1962 به خانه آبشارکه(سازمان حفاظت از جنگل و منابع طبیعی پنسیلوانیا ی غربی)اهدا گردید.

تحلیل خانه آبشار

در میان خانه های طراحی شده توسط”فرانک لوید رایت”،تنها خانه ی آبشار است که تغییر نیافته و حتی هنوز اثاثیه ی اصلی آن حفظ شده است.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت خانه آبشار از فرانک لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 50 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه آبشار از فرانک لوید رایت همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا