دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونیپاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونی رایگاندانلود نمونه موردی شهرک مسکونیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی مجتمع مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی

همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 50-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی نمونه موردی مجتمع مسکونی در آمستردام پرداخته است. این پروژه در قالب 28 اسلاید پاورپوینت آماده شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه مرودی مجتمع مسکونی

یکی از اساسی ترین مشکلات شهرهایی نظیر آمستردام محدودیت های توسعه شهری به دلیل احاطه این شهر توسط آب می باشد. برای حل این مشکل راهی جز ایجاد جزایر مصنوعی باقی نمانده و اکنون بسیاری از جمعیت شهر در چنین جزایری زندگی می کنند. ساختمان مجتمع ویل در منطقه بندرگاهی Barnea Sporenburg در امتداد سواحل حاشیه شهر امستردام واقع شده است که طراحی طرح جامعی برای این جزایر بندرگاهی بر عهده دفتر شهرسازی WEST8 بوده است. این جزایر که به صورت مصنوعی و با هزینه ای بسیار زیاد احداث شده اند توسط پل هایی به یکدیگر و به بافت شهر متصل می باشند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

در این طرح توسعه علاوه بر دفاتر کار، باراندازها، انبارها و تاسیسات شهری، مجتمع های مسکونی متنوعی برای کارگران بندرگاه طراحی و اجرا شده است که به جز مواردی خاص اکثرا از تکرار ساختمان هایی دو طبقه برروی پیلوت پدید امده اند. پیروی از الگوی پیلوتی در این مناطق به دلیل رطوبت زیاد زمین و همچنین تامین پارکینگ مورد نیاز ساکنین بوده است.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

این مجتمع شامل ۱۲۴ واحد اپارتمانی است که اکثر واحدها دوبلکس و فاقد تراس با بالکن می باشند. تاب خوردگی قطری ساختمان سبب شده است تا نور روز به شکل عادلانه تری میان پنجره های رو به حیاط مرکزی تقسیم شده حیاط مرکزی نیز دلبازتر و پرنور تر به نظر اید و در عین حال در نقاطی که حجم به کلی از زمین فاصله گرفته است ورود به حیاط مرکزی و طبقات مجموعه نیز ممکن می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 28اسلاید
حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی مجتمع مسکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا