دانلود نمونه موردی ویلادانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی ویلا داخلی همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی ویلا

دانلود نمونه موردی ویلا داخلی

کد محصول: 51-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی دو نمونه موردی ویلای داخلی پرداخته است. این پروژه در قالب 56 اسلاید پاورپوینت آماده شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی ویلا

ویلا صفادشت در کرج

ویلای صفادشت در شهرک ویلایی باغستان کوشک، واقع در حومه کرج و در زمینی به مساحت 2400 متر مربع  و زیر بنای 1100 متربع قرار گرفته است. طبقه همکف این پروژه اختصاص دارد به یک فضای نشیمن عمومی در قسمت غرب و یک فضای نشیمن نیمه خصوصی در قسمت شرق ساختمان که توسط یک فضای باز بطور کامل از یکدیگر جدا شده اند که توسط یک پل که خود در بر گیرنده تمام فضاهای خصوصی ساختمان می باشد در طبقه اول به یکدیگر متصل میشوند. یک فضای گذر که از ورودی سایت آغاز می شود و از بین ساختمان و از زیر پل اصلی عبور میکند که در این ناحیه ورودی های اصلی همکف را در دو طرف تامین میکند و در انتهای مسیر با  فضای آلاچیق خاتمه می یابد.

نمونه موردی ویلا

ویلای قمصر کاشان:

زمين اين باغ در منطقه اي نيمه کوهستاني در نزديکي قمصر کاشان واقع شده است، دراطراف زمين کوههاي نسبتا بلندي قرار گرفته اند که همساني آنها به همگني فضاي پيرامون انجاميده است. در امتداد غربي- شرقي زمين نهر پر آبي جاري است. اين نهر زمين را به دو قسمت شمالي و جنوبي تقسيم کرده که با هم اختلاف ارتفاع کمي دارند. در قسمت جنوبي زمين در مرتفع ترين قسمت سايت گلستان قرار گرفته است. وروديهاي زمين در جبهه هاي شمالي و جنوبي يک محور حرکت از گلستان به باغ را تعريف مي کنند.

نمونه موردی ویلا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی ویلا داخلی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 56اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود نمونه موردی ویلا داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا