دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی داخلینمونه موردی و تطبیقی مجموعه ورزشی

دانلود پاورپوینت تحلیل استادیوم آزادی همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل استادیوم آزادی

تحلیل استادیوم آزادی

کد محصول: 64-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مجموعه استادیوم آزادی پرداخته است. این پروژه در قالب  33 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل استادیوم آزادی

ورزشگاه آزادی که در زمان پهلوی به نام ورزشگاه آریامهر خوانده می شد و پس از انقلاب ورزشگاه آزادی نام گرفت ،برای میزبانی بازی های آسیایی 1974 که در تهران برگزار می شد ساخته شد.

ورزشگاه آزادی، با معیارهای بین المللی و برای بازی های آسیایی 1974 با مساحت 141000  متر مربع در مجموعه ورزشی آزادی ساخته شد.

استادیوم یکصد هزار نفری توسط عبدالعزیز فرمانفرماییان و همکاران و به مدد شرکت آرمه اجرا گردیده است. این استادیوم در منطقه خرگوش دره واقع است، محور بزرگ استادیوم در راستای شمال ـ جنوب با انحراف معادل 150 درجه به سمت غرب جهت گرفته است.

تحلیل استادیوم آزادی

طراحی استادیوم به گونه ای است که تماشاچیان دید کافی نسبت به زمین داشته باشند. بدین منظور حداکثر فاصله تماشاچی از مرکز زمین به سمت شمال و جنوب 136 متر و به سمت شرق و غرب 126 متر است. زمین بازی در اولین مرحله ساخت توسط چمن طبیعی و مطابق آخرین استانداردهای بین المللی فرش شده است. در اطراف چمن یک پیست دو میدانی در 8 ردیف و جنس تارتان احداث شده است. تارتان آخرین فرآورده صنعت پتروشیمی برای زمینهای دو میدانی و پرش است که حالت ارتجاعی آن در سرعت و پرش بازیکن، تأثیر مطلوبی بر جا می گذارد. در سمت غرب در بالاترین سطح استادیوم، جایگاه مخصوص خبرنگاران و دستگاههای کنترل مربوط به صفحه اعلام نتایج قرار گرفته است. در بالاترین نقطه شرق، جایگاه مشعل بازیهاست و یک پله مستقیم ولی موقتی در مواقع لازم، زمین بازی را به محل مشعل مرتبط می کند. ورودی تشریفاتی در قسمت غرب استادیوم در سطح حلقه رفت و آمد خارجی قرار دارد که دارای یک ایوان بزرگ تشریفاتی است و بر محور کوچک استادیوم منطبق می باشد.

تحلیل استادیوم آزادی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل استادیوم آزادی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 33اسلاید
حجم فایل: 2 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل استادیوم آزادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا