پاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمتدانلود مرمت ابنیه تاریخیدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران همراه با پلانها و تصاویر

دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران

دانلود پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 73-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مرمت خانه امام جمعه تهران پرداخته است. این پروژه در قالب 96اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران

پیشینه تاریخی استانی خانه امام جمعه تهران :

پس از آنکه آقا محمد خان قاجار تهران را به عنوان پایتخت برگزید. دیوان دارالعماره را وسعت بخشید و عمارت خروجی را در ارگ سلطنتی بنا نهاد .شهر تهران در این زمان 15000 نفوس داشت. مساحت شهر 5/7 کیلومتر مربع بود که فقط نیمی از آن ساخته شده بود کاخ و باغ های سلطنتی به تنهایی یک چهارم مساحت شهر را اشغال کرده بود و از طریق خیابان های کالسکه رو به دروزاه های شهر منتقل می شد . در حالی که راه های دیگر تنگ و غالباٌ بن بست بود .

در جنوب محله میدان ارگ که از کمی پیش درختکاری و به حوضی مزین شده بود و در آن زمان « میدان شاه » نامیده می شد، تکیه دولت جای دارد. در شمال خیابان جدید اندروین در سال 1295 ق. خیابان زیبای الماسیه را می کشند که از بین اسلحه خانه جدید و مدرسه دارالفنون می گذرد و به طرف دروازه دولت سابق و میدان توپخانه می رود و در جنوب به باب همایون منتهی می شود.

شهر سنتی چون در میان حصار احاطه شده بود، تخریب حصار تهران قدیم از 1311 ش . آغاز شد و در ساله های بعد خیابان های عریض کمربندی جانشین حصار شدند . در شمال شهر ، خیابان شاهرضا ( انقلاب ) ، در شرق ، خیابان شهباز ( 17 شهریور ) ، در جنوب ، خیابان شوش و در غرب ، خیابان سی متری نظامی ( کارگر ) احداث شدند . تهران در این دوران دارای مساحتی حدود 46 کیلومتر مربع و به عبارتی 11 برابر دوره فتحعلی شاه و 5/2 برابر دوره ناصرالدین شاه بود .

پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران

پیشینه تاریخی، مالکیت و وجه تسمیه خاه امام جمعه تهران:

در کتب مربوطه به معرفی بناهای تاریخی شهر تهران، عمارت موصوف، به خانه امام جمعه تهران در زمان ناصرالدین شاه قاجار موسوم شده است. اما اسناد و مدارک موجود در مرکز سازمان میراث فرهنگی استان تهران مدلل می دارد صاحب اولیه این بنای ارزشمند و تاریخی شخصی موسوم به حاجی میرزا آقا خان نوری بوده است.

در سال ١٣٣٠هجری قمری، شخصی موسوم به حاجی یحیی که اخیرا از منصب قبلی خود (امام جمعه خوی) در اولین دوره مجلس شورای ملی به عنوان نماینده شهرستان خوی انتخاب و وارد تهران شده بود، این عمارت که مشتمل بر هفت باب خانه بوده، مورد خریداری ایشان قرا گرفته بود و به عنوان منزل مسکونی مورد استفاده قرار گرفت. بنابراین شایسته است نام عمارت مورد بحث از خانه امام جمعه به عمارت میرزا آقاخان، تغییر نام داده شود. به هر تقدیر بنای مورد مرمت پس از فوت حاجی یحیی نماینده مجلس به اداره کل آموزش و پروش استان تهران واگذار گردیده است. اداره مزبور در قسمت بیرونی مجموعه یک واحد مدرسه اجرا نموده و نهایتا بنا را به سازمان میراث فرهنگی استان تهران وگذار نموده اند.

پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت 
تعداد صفحات: 96 اسلاید

حجم فایل: 4 مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران

دانلود پروژه مرمت خانه امام جمعه تهران همراه با پلانها و تصاویر

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 دانلود پروژه مرمت

دانلود مرمت خانه امام جمعه تهران، پاورپوینت مرمت خانه امام جمعه تهران، پروژه کامل مرمت خانه امام جمعه تهران، پروژه مرمت ابنیه تهران، پاورپوینت مرمت ابنیه تهران، پروژه درس مرمت، پروژه دانشجویی مرمت، دانلود رایگان پروژه مرمت، پروژه مرمت ابنیه، پاورپوینت مرمت ابنیه، پاورپوینت رایگان مرمت ابنیه، پاورپوینت رایگان مرمت خانه امام جمعه تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا