دانلود نمونه موردی و تطبیقیپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمتدانلود مرمت ابنیه تاریخی

دانلود پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان همراه با پلانها و تصاویر

دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان

دانلود پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 74-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان پرداخته است. این پروژه در قالب 58 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان

خانه امیر لطیفی از سمت جنوب به مرکز محله و بازار قدیمی نعلبندان مرتبط می شود و در پشت مسجد جامع گرگان قرار دارد. بانی آن مرحوم مهدی خان ملک می باشد و قدمت خانه به اواخر دوره قاجاریه می رسد.

خانه امیرلطیفی خانه با وسعتی حدود هزار متر مربع شامل دوبخش است بخش نخست و هسته اصلی ساختمان در دوطبقه و بخش های خدماتی در یک طبقه ساخته شده اند .

پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان

هسته اصلی بنا تقریبا دو طبقه با یک طرح مشابه اجرا شده است. دارای یک سه در میانی، دو راهرو و جهت دسترسی به طبقه فوقانی و سپس یک سه دری در هر سو میباشد. سایر بخش های خدماتی نظیر: انبار، اشپزخانه، حمام و … در دوسوی شرق و غرب حیاط در یک طبقه ساخته شده اند.

در خصوص این بنا باید گفته شود که اندود جداره بخش خدماتی کلا الحاقی است ضمنا دیوار ایجاد شده برجایگاه دستشویی قدیمی منزل و حمام هم الحاقی که در جای فوق ساخت و ساز شده است. در انتهای راهرو جناح غربی بخش خدماتی در جرز دیوار ، محل درب ارتباطی مشهود است که مسدود گشته است. همچنین در قسمت شمال شرقی جنب هسته اصلی ساختمان دو طبقه هم دیواری الحاقی  به چشم میخورد که این منزل را از مجموعه کل جدا سازد.

پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 58اسلاید

حجم فایل: 4 مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان

دانلود پروژه مرمت خانه امیرلطیفی در گرگان همراه با پلانها و تصاویر

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 دانلود پروژه مرمت

دانلود پروژه مرمت، پروژه مرمت خانه امیرلطیفی، پروژه درس مرمت، دانلود پاورپوینت پروژه مرمت، پروژه دانشجویی مرمت، دانلود رایگان پروژه مرمت، پاورپوینت مرمت ابنیه تهران، پروژه کامل مرمت خانه امیرلطیفی، پروژه رایگان مرمت، پاورپوینت رایگان مرمت،

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا