تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپنتحلیل پلان فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی مجموعه فرهنگی ایرانینمونه موردی مجموعه فرهنگی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی و تطبیقی تالار همایشنمونه موردی و تطبیقی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت تالار همایش نارا در ژاپن اثر بهرام شیردل همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت تالار همایش نارا در ژاپن اثر بهرام شیردل همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپن

نمونه موردی تالار همایش نارا

کد محصول: 106-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از تالار همایش نارا اثر بهرام شیردل پرداخته است. این پروژه در قالب 35اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپن

معرفی معمار: 

يكی از ايرانياني كه در انتهاي دهه 80ميلادي توانست هم سو با متفكران بلندآواز اروپايي-آمريكايي مباحث مهمي در حيطه معماري مطرح كند، بهرام شير دل بود.

او به سال 1330 خورشيدي در تهران متولد شد و به سال 1978 ميلادي از دانشگاه تورنتو كانادا در رشته معماري فارغ‌التحصيل شد . در سال 1982 ميلادي دوره تخصصي معماري را در آكادمي هنري كرنبورك در ايالت ميشيگان آمريكا، زير نظر «دانيل ليبسكيند» گذراند .

او برنده نشان طلا در سال 1995 ميلادي براي شهرسازي شهر جديد شانگليو در چين و مدال نقره   «كريستوفر رن» از انجمن صنفي معماران كانادا در سال 1982 و همچنين نماينده ملكه بريتانيا در سال 1979 شده است.

سبک طراحی شیردل را میتوان به ۳ قسمت تقسیم بندی کرد :

  • استفاده از دیاگرام‌های هندسه فولاد
  • استفاده از دیاگرام‌های فضای هنری
  • استفاده از دیاگرام‌های فرم بدون بدنه

در حالی که فرم تالار همایش نارا، نشان دهنده ی زیبایی شناسی سنتی و مدرن بستر خود است؛ از سوی دیگر، به طور کامل منحصر بفرد و غیر تقلیدی می باشد. این فرم مربوط به نارا ست همانطور که نارا مربوط به ژاپن است. به منظور جذب و تجربه ی فضای فولد در فضای داخلی مرکز گردهمایی، این ساختار فضایی منعکس کننده ی معبد تودای جی دای بوتسو می باشد؛ که ورودی بر روی یک محور جلوآمده با بودای بزرگ واقع شده است.

تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپن

دای بوتسو و دو فیگور همراه در فضای معبد جدید شناورند؛ که در نتیجه توسط مقیاس حجم و حضور معنوی به وجود آمده، یک تجربه ی فضایی به یادماندنی برای اقامت کنندگان و بازدیدکنندگان به طور یکسان به وجود می آورد. این مرکز گردهمایی نشان می دهد که ما چگونه از برش عرضی معبد اقتباس کرده و سه حجم عظیم تندیس ها را در یک پوشش تنها، شناور ساخته ایم.

تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپن

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تالار همایش نارا در ژاپن اثر بهرام شیردل همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل: 2 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پاورپوینت تالار همایش نارا در ژاپن اثر بهرام شیردل همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان تالار همایش نارا در ژاپن

نمونه موردی تالار همایش نارا

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا