پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسیطرح 4 معمارینمونه موردی فرهنگسرا

دانلود پروژه کامل فرهنگسرا کودک همراه با رساله

دانلود پایان نامه معماری

دانلود پروژه کامل فرهنگسرا کودک+رساله

کد محصول: 12-2

در این مطلب خانه معمار  پروژه کامل فرهنگسرا کودک همراه با رساله را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. این فایل شامل فایل اتوکدی، رویت (Revit)، رندر داخلی و خارجی و رساله کامل است. در ادامه می‌توانید چکیده و فهرست مطالب را مطالعه کنید.

چکیده

همه ما شادي و شور و نشاط، اميد و دلگرمي به كار و آينده ،انگيزه و شوق به زندگي و به طور كلي احساس سعادتمندي را ميشناسيم. از سوي ديگر اندوه و دلزدگي، همراه با افسردگي و نوميدي و احساس شوربختي را نيز تجربه كردهايم. اما كمتر كسي است كه بداند چه عوامل در اين احساسات ما دخالت دارند. بايد گفت اكثر ما مهمترين علت را ناديده ميگيريم يا نميشناسيم و آن، ايجاد«خلاقيت»در كودكان است.

وجود ما، جهان، حيات و زندگي، همگي معجزههايي از آفرينش خلاقانه خداوند هستند. بشر به عنوان اشرف مخلوقات و جانشين خداوند در زمين از اين نيروي آفريننده بهرهاي دارد و بدون شناخت نيروي خلاقه دروني خود دركودكي و به كارگيري آن در ارتباط با جهان و موجوداتش،زندگي سعادتمندانهاي ميسر نيست. خوشبختترين كودكان معمولاً كودكاني نيستند كه از امتيازات و امكانات مالي والدين بيشتر برخودرارند بلكه كودكاني هستند كه در ايجاد ارتباط و هماهنگي و پذيرش وجود خودشان در مرحله اول و جهان و موجودات آن در مرتبه بعدي موفق بودهاند. لازمه ايجاد چنين ارتباطي، برخورد خلاقانه با چيزهاست.

متأسفانه جهان ا مروز برعكس ظاهر پرزرق و برق خود، تنها امكانات گسترده و بينظيري براي رشد و آسايش جسمي و مادي كودک فراهم آورده و در عوض به سبب ديد ماشيني و مكانيكي به انسان، نيازهاي اساسي روان او را ناديده گرفته و يا سركوب كرده است.

معماري به عنوان هنر و فني كه در ارتباط تنگاتنگ، با كودک و محيط زندگي اوست، ميتواند نقش زيرساختي و تعيين كنندهاي را در تأمين نيازهاي مادي و معنوي و رواني افراد داشته باشد. امروزه انبوهسازي و به وجود آمدن آپارتمانهاي تنگ، بدون توجه به نيازهاي روحي و رواني ساكنين آن از جمله كودكان، يكي از تبعات زندگي ماشيني و توسعهي رويه شهرهاي بزرگ از جمله تهران ميباشد.

افسردگي ،اضطراب، احساس پوچي و ناميدي همراه با از بين رفتن انگيزههاي زندگي از عوارض آشكار زندگي در شهرهايي است كه از طبيعت و امكان زندگي طبيعي وبازي ورشد كودكان دور شده اند.

هدف عمده اين پروژه پرداختن به نيازهاي يك گروه عمده استفاده كننده از فضاها، يعني كودكان ميباشد، تا ضمن فراهم آوردن محيطي امن جهت حضور آنها، زمينه شناخت ضمني آنها از دنياي اطراف و رشد نيروهاي درونيشان را فراهم آورد.

ميزان شناخت كودک از جهان و محيط زندگي، ريشه در تجربيات او در محيط فيزيكي دارد. كودک، نيازمند سير و سياحت و استفاده از فضا به منظور كسب تجربه و گسترش ادراكات خود از آن ميباشد.

تنها شناخت از محيط اطراف كافي نيست و كودک نيازمند آن است كه بتواند از طريق تجربه،  خرد و نيروهاي دروني خود را نيز بشناسد و قادر باشد در محيط زندگي خود تغييراتي به وجود آورد يا چيزهايي تازه ابداع كند .

به اين ترتيب او علاوه بر داشتن يك زندگي پربار، هيجانانگيز به نوبه خود خواهد توانست، با نيروي خلاقه ذاتيش جهان را براي خود و آيندگان اندكي بهتر و شادتر سازد.)هر كودكي اگر به او كمك شود، تا مطابق با آهنگ احساسات و طبع و ذوق خود رشد كند. چه زيبايي را به درون اين جهان خواهد آورد. چيزي اصيل و شخصي، متأسفانه اكنون هر كسي المثناي كس ديگري است.

محتوی فایل

  • فایل سه بعدی فرهنگ سرای کودک
  • فایل رندر های داخلی و خارجی
  • فایل اتوکد فرهنگ سرای کودک
  • رساله کامل با فرمت word

پروژه فرهنگسرا کودک

پروژه فرهنگسرا کودک

 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

برای مطالعه پایان نامه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پروژه کامل فرهنگسرا کودک همراه با رساله

فرمت فایل: ورد، رویت، اتوکد (word, revit, dwg)

تعداد صفحات: 100صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پروژه کامل فرهنگسرا کودک+رساله

 

راهنمای خرید پروژه کامل فرهنگسرا کودک همراه با رساله

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دانلود پروژه کامل فرهنگسرا کودک+رساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا