پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهپروژه اتوکدیپروژه اتوکدی فرهنگیپروژه طرح معماری اتوکدیدانلود پایان نامه معماری

دانلود پروژه کامل طراحی مجموعه سینمایی همراه با رساله

دانلود پایان نامه معماری همراه با نقشه اتوکدی

پروژه کامل مجموعه سینمایی همراه با رساله

دانلود رساله معماری مجموعه سینمایی همراه با نقشه اتوکدی و پوستر

کد محصول: 15-2

 

رساله معماری مجموعه سینمایی همراه با نقشه

در این مطلب خانه معمار  رساله معماری طراحی مجموعه سینمایی همراه با نقشه های اتوکدی و پوستر حرفه‌ای و زیبا خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد چکیده و فهرست مطالب این رساله معماری را مطالعه کنید. همچنین برخی از تصاویر فایل اتوکدی جهت آشنایی شما عزیزان با پروژه ارائه شده است.

امکانات پروژه:

  • سایت پلان
  • پلان مبلمان
  • نماها
  • برش ها
  • پوستر
  • رساله (word)

رساله معماری مجموعه سینمایی همراه با نقشه

رساله معماری مجموعه سینمایی همراه با نقشه

رساله معماری مجموعه سینمایی همراه با نقشه

 

چکیده

با توسعه جوامع انسانی و بروز خلاء معانی در فضاهای ساخته شده، کیفیت فضاها و نقش مؤلفههای ادراکی در شکلدهی فضاهای مختلف، مورد توجه طراحان و برنامهریزان محیطی قرار گرفته است. در این میان، نشانهها به عنوان عناصری مطرحند که میتوانند خوانایی شهرها را تقویت نموده و با نمود کالبدی ارزشهای معنایی و فرهنگی جامعه، موجب ایجاد و تداوم هویت شهری شوند. از این رو، دستیابی به ابزارهایی جهت تعریف و ایجاد نشانههای شهری ضروری مینماید. در این راستا هدف از پژوهش حاضر، یافتن معیارهای مؤثر در نشانه شدن یک عنصر در فضای شهری، جهت دستیابی به رهنمودهای طراحی یک مجموعه سینمایی در شهر تبریز میباشد. بدین منظور در این پژوهش کیفی، پس از مرور ادبیات موضوع و تدوین یک چارچوب مفهومی از نشانههای شهری و مؤلفههای تشکیلدهنده آن در قالب رویکرد نشانهشناسی لایهای، با انجام یک پژوهش میدانی، به شناسایی نشانهها در محیط شهری و عوامل مؤثر بر ایجاد آنها از دیدگاه مخاطبان پرداخته شده است. یافتههای بدست آمده، حاکی از تأثیرگذاری سه مؤلفهی اصلی کالبدی، کاربری و معنایی در شکلگیری نشانههای شهری است. همچنین نتایج حاصل از بررسیها نشان داد در صورتی که ارتباط مؤلفهها با توجه به مناسبات مکانی و زمانی، همسو و وحدتگرا باشد، منجر به شکلگیری یک بافت کارکردی و قابل ادراک شده و موجبات خوانایی و هویتمندی محیط شهری را فراهم میآورد. در ادامه، با بهرهگیری از این یافتهها، یک مجموعهی سینمایی در شهر تبریز طراحی شده است.

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری مجموعه سینمایی اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پروژه کامل طراحی مجموعه سینمایی همراه با رساله

فرمت فایل: ورد، اتوکد word, dwg

تعداد صفحات رساله: 160 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

 

راهنمای خرید پروژه کامل مجموعه سینمایی همراه با رساله

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

پروژه کامل مجموعه سینمایی همراه با رساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا