دانلود نمونه موردی هتلدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی هتل داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

نمونه موردی هتل خارجی

کد محصول: 117-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از 2 نمونه موردی هتل داخلی و خارجی  پرداخته است. این پروژه در قالب 67 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

1- تحلیل هتل صخره‌ای کندوان 

در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب شرقی اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز در میان دره ای سرسبز و باصفا ٬از پیچ جاده که میگذری ناگهان با یکی از شگفت انگیز ترین روستاهای ایران روبرو میشوی. روستای کندوان با خانه های هرمیش در دل صخره های سنگی و سخت کوه سهند و با پنجره های کج و کوله و رنگیش پیشینه ای ۸۰۰ ساله دارد.

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

روستایی که در طی قرنها مامن فرهادان گمنام کوه کنی بوده که بی نام و نشان این کوه های سربه فلک کشیده سهند را با دستانی خالی تراشیده اند تا امروز برای ما ایرانیان مظهر افتخاری به حساب آید که صاحب یکی از شگفتیهای دنیا هستیم.

کندوان سومین روستای صخره ای جهان است که دوتای دیگر یکاپادوکیای ترکیه و دیگیری داکوتای آمریکاست اما این روستا تنها روستای صخره ای جهان است که هنور مردم در آن ساکنند و زندگی درآن جریان دارد.

معماری این ساختمانها به قرن ۷ و ۸ میلادی میرسد اما پروفسور دیوید رول باستان شناس مشهور انگلیسی قدمت کندوان را به دوره غارنشینی نسبت میدهد.اما نخستین جامعه انسانی پس از حمله مغولها و در قرن ۷ بود که از سمت روستای حیله ور به اینجا کوچ کردند.

هتلی با شبی 120 تا 250 هزار تومان برای هر مسافر.لاله، نخستین هتل صخره‌ای در کشور است. ورودی این هتل، 5 هزار تومان است. بی‌برو و برگرد. و این خود نشان می‌دهد که چه هزینه‌ای برای ساخت آن صرف شده است.

این هتل در فاز اول دارای جمعا ۱۰کران* اطاق سنگی طبیعی* به همراه جکوزی و روم سرویس سمعی بصری با تمام امکانات آماده بهره برداری شده است.کرانه ها شامل ۳ سوییت بزرگ و ۳ سوییت کوچک همراه با جکوزی و ۴ کرانه دیگر با دوش میباشد.کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارد.

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

2- تحلیل هتل لوتوس

در صحرای ژنگشان (Xiangshawan)، در میان گستره ای از تپه های شنی روان، در منطقه خود مختار مغولستان داخلی، حدود 350 مایلی غرب پکن، در بهار 2013، یک نیلوفر آبی معماری شکوفا شد: هتل نیلوفر آبی کویر. این هتل بخشی از یک اقامتگاه تفریحی جدید ساخته شده در میان دریای وسیعی از تپه های شنی است که به طور فزاینده ای محبوب گردشگران چینی می شود.

هتل لوتوس  یک هتل معمولی  با توجه به شکل بدیع خود نیست و از آن رو که در صحرای Xiangshawan  در چین واقع شده است. این پروژه با استفاده از نوآوری های سازای اجازه می دهد تا ساختار به عنوان شناور در بالای چشم انداز با طراحی که توسط عمل معماران PLAT  ایجاد شده، ظاهر شود.

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

شرکت طراح،  شرکت معماری پلات (PLaT) یک شرکت چینی است که در سال 2010 تاسیس شده و شرکایی از چین، کره، و ژاپن دارد. آنها می گویند که حضور معمارانی از کشورهای متفاوت، به خلاقیت آنها کمک می کند. این هتل  شروعی بر مجموعه ای از مرکز گردشگری پایدار کویر ژنگشان است.

هتل بین مراکز شهری واقع شده است و تلاش دارد بیابان به یک مقصد توریستی با طراحی چشمگیر آن  تبدیل شود. این هتل با محیط  می آمیزد، شکل تپه های شنی اطراف را تقلید می کند، و پانل های  باربر فشار به فونداسیون را بدون نیاز به آب و بتن کاهش می دهند. چارچوب سه گوش یک موتیف طراحی می شود و یادآور رنگ و شکل گل نیلوفر آبی است که استفاده عملی دارد، زیرا که کارآمدی هتل  را تقویت و آن را بسیار سبک وزن می کند.

گل نیلوفر، در نمونه های قابل توجهی از بناها در جهان مورد تقلید قرار گرفته است، اما در این بنا، نه تنها فرم گل که محیط رشد گل و حتی رنگ آن، الهام بخش معماری بنا شده است. شنهای بیابان همچون مردابی مفروض شده اند که هتل لوتوس از آن رشد کرده است.

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی هتل داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 67 اسلاید

حجم فایل:  5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی هتل داخلی و خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا