دانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر دنور در امریکا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر خارجی

دانلود نمونه موردی موزه هنر دنور

نمونه موردی موزه هنر خارجی

کد محصول: 1-120

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از موزه هنر دنور در امریکا پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی موزه هنر دنور

لیبسکیند در سال 1946 در لهستان به دنیا آمد و در 1965 در سن 19 سالگی به تبعیت امریکا در آمد.او مدتی موسیقی خواند ولی آن را رها کرده و به تحصیل آمریکا در رشته معماری فارغ التحصیل شد.از سال 1968 لیبسکیند به طور مختصر به عنوان کار آموز ریچاردمیر کار کرد.در سال 1972  او برای کار با پیترآیزنمن در انیستیتو معماری و مطالعه شهری استخدام شد ولی او خیلی زود آنجا را ترک کرد.دانیل لیبسکیند همسر و شریک کاری آینده اش را در کمپ ییدیش در ایالت شمالی نیویورک در  سال 1966 دید.آنها چند سال بعد ازدواج کردند و به جای یک ماه عسل سنتی در سرتاسر امریکا سفر کردند و از ساختمان های فرانک لوید رایت در همکاری با اتحادیه کوپر دیدن کردند.

دانلود نمونه موردی موزه هنر دنور

تاریخچه ی موزه دنور

در سال ١٩١٦به نام انجمن هنر دنور تغییر نام داد. در سال ١٩١٨ به اولین گالری ها در ساختمان شهر و محله منتقل شد و تبدیل به موزه ی هنر دنور گردید. در سال ١٩٥٤ به اولین ساختمان هدفمند ساخته شده که امروزه مردگان و نیک نامیده می شود منتقل گردید در سال ١٩٧١ ، ساختمان کنونی که توسط جیوپنتی ، معمار ایتالیایی ناشر داموس طراحی شده است.قبل از ساخت موزه گوگنهایم بیلبائو ،مسئولان موزه پیش بینی  کردند که برای جذب جمعیت به یک معمار با سابقه بین المللی نیاز است.شرکت  جیمز دو برج با پوشش تایل های شیشه ای منعکس کننده متصل به هم طراحی کرد،که با 28 وجه کنگره دار و پنجره های کوچک،فرم قوی ساختمان های قرون وسطا را به خاطر می آورد.این ساختمان یک نیروی گریز از مرکز ایجاد می کند.در همسایگی این مجموعه،ساختمان الحاقی مایکل گریوز به کتابخانه مرکزی  دنور قرار دارد که در سال 1995 ساخته شده است.

 

این ساختمان ترکیبی با مقیاس  بزرگ از طبل های چند تایی وبلوک های شیشه ای است که جنبه گریز از مرکزی  به پارک می افزاید در ماه فوریه ی ٢٠٠٦ غرفه ی نمایشگاهی دانکن با مساحت ٥٧٠٠ فوت مربع به طبقه  دوم ساختمان شمالی اضافه شد و پلی از شیشه و استیل بین فدریک سی همیلتونو ساختمان شمال زمانی که بازسازی به پایان رسید ایجاد شد تا امکان تردد وجود داشته باشد.

٢٠٠٦ تاریخ تکمیل و افتتاح توسعه ی اصلی ، ساختمان فردریک سی همیلتون می باشد. ساختمان جدید در ١٧اکتبر ٢٠٠٦ افتتاح شد و پوشیده شده از تیتانیوم و شیشه می باشد. روبروی ساختمان های الحاق شده،لیبسکیند میدانی بزرگ طراحی کرد،که لبه آن به وسیله مجتمع مسکونی تعریف شده است، یک سازه جدید در جایی که پنجاه و پنج  واحد در اطراف فضای پارکینگ به موزه سرویس می دهند،قرار دارد.در مجتمع مسکونی موزه،خطوط عمودی وکمکی آپارتمان هاعقب نشینی ایجاد می کند. که بیشتر تعدادی صفحاتی مورب به نظر می رسند که از ساختمان موزه بر آمده اند تا ساختمان مسکونی را بپوشانند.

دانلود نمونه موردی موزه هنر دنور

ساختمان جديد صرفا بر اساس يک تفکر خاص و براي پاسخ دهي به يک ايده و انديشه شکل نگرفته ، همچنين شکل گيري آن به نحوي است که فضاي بيرون و داخل را به طور کامل از هم جدا نکرده و ايندو به سياليت در هم راه يافته اند.از اين رو بازديد از آن به شخص يک تجربه جديد حسي خواهد داد. ادغام همه مسايل گفته شده در اين ساختمان؛ نوعي احترام را بر مي انگيزد ، احترام به طبيعت دست ساز معمار و ارتباط بي واسطه آن از دست (معمار) به چشم (مخاطب) و به ذهن او.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر دنور در امریکا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 40 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود نمونه موردی موزه هنر دنور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا