پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماری

دانلود رساله معماری سینما همراه با نقشه اتوکدی

رساله معماری همراه با نقشه اتوکدی

دانلود رساله معماری سینما

کد محصول: 25-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری سینما همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد چکیده و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

دانلود رساله معماری سینما

چکیده

       با توجه به عملکرد مجموعه های سینمایی در راستای اهداف اجرائی، بار فرهنگی ویژه ای به طراحی می بخشد. دستیابی به مجموعة مناسبی که می تواند از بخش های کالبدی این مرکز در جهت انتشار و دستیابی به پیشرفت های جهان امروز از طریق تکنولوژی الکترونیک را فراهم کند. بنایی شاخص،هماهنگ، نمادی از فناوری نو و اهداف مترقی اجتماعی می باشد که افق های توسعة این زمینه را روشن می کند.

      طراحی یک فضای شهری با توجّه به خلأ ناشی از مراکز جمعی _فرهنگی در فضای جدید شهری و برآورده کردن نیاز معماری سینمایی برای ارتباط بیشتر مردم در فضای سینمایی است. چرا که آندره بازن منتقد فرانسوی می گوید«: فیلم پنجره ای است رو به جهان.»

معیار های این طرح عبارتند از:

_ ارزش های طرح از نظر مفاهیم معماری معاصر از جمله ماندگاری و خلاقیت.

_ انطباق بهینه و صحیح فضاها و پیشرفت تکنولوژی.

_ استقرار مناسب در سایت و ارتباط با بیرون.

_ سازگاری با محیط.

ویژگی های طرح:

_خلاقیت در اراية فرم و ایجاد فضا.

_پاسخگویی به عملکردها و خلق فضاهای عملکردی جدید در رابطه با موضوع.

_بکارگیری رسانه های امروزی در معماری.

      به خاطر پاسخگویی به ایده های فکری و برنامه های فیزیکی، فرمی سیال و رونده ایجاد شده حس حرکت را القا می کند. مجموعه با برقراری ارتباط بین فضای معماری و مردم، فضایی زنده و پویا را شکل می دهد که با ایجاد ارتباط بصری مناسب به یک فضای متنوع شهری دست می یابیم.

      این فضا در جهت رشد و ارتقاء فرهنگی در راستای کمال معنوی کمک می کند یافته های حاصل از بخش شناخت از جهات راهبردی و کاربردی مبنای بخش طراحی قرار گرفته است. بر مبنای این یافته ها در چهارچوب مبانی نظری اهداف طرح و اصول و معیارهای طراحی تدوین گرفته است.

دانلود رساله معماری سینما

مقــــــدمه

سینما علاوه بر نوعی از هنر بودن، به علت توان و امکانات بسیار و خصوصیاتی چنان ویژه نه فقط در بر گیرندة کلیة هنرهای دیگر است، بلکه از تمامی آنها فراتر نیز رفته است. سینما ناگهان تبدیل به وسیله ای می شود، بسیار دقیق و در عین حال شاعرانه. آیینة حقیقت، رویاپرداز و خالق معجزات.

ساختن یک مجموعة سینمایی یا چند سالن نمایش و بوجود آوردن امکان نمایش چند فیلم در یک مجموعه سینمایی باعث می شود که با استقبال گسترده تری از مردم مواجه شویم. اگر بخش های جنبی سینما نیز خوب طراحی شوند مردم نه فقط به خاطر فیلم بلکه به خاطر آن مجموعه جذب سینما می شوند.

مجموعة سینما لاله دارای عملکردی فرهنگی نیز می باشد. به این طریق که دارای اتاق نقد فیلم می باشدکه به منتقدان امکان نقد فیلم ها را در محیطی مطلوب می دهد. همچنین فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری امکان خرید را برای تماشاچیان سینما فراهم می آورد و نیز وجود یک کافی نت در مجموعه باعث       می شود علاقمندان به اینترنت متصل شوند و با خلق دو گالری امکان نمایش آثار هنری فراهم گردیده است و نیز یک کارگاه هنری، هنرمندان خلاق را به سمت خود می کشاند. وجود فضای سبز و آبنماها،  محوطه سینما را به مکانی تفریحی نیز تبدیل کرده است.

دانلود رساله معماری سینما

امکانات پروژه:

  • سایت پلان
  • پلان مبلمان
  • پلان آکس بندی ستون
  • نماها
  • برش ها

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری سینما اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله معماری سینما همراه با نقشه اتوکدی

فرمت فایل: dwg + word (ورد + اتوکد)

تعداد صفحات رساله: 132 صفحه

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

رساله معماری سینما + نقشه اتوکدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا