پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود مطالعات طراحی موزه هنر همراه با نقشه‌های اتوکدی

دانلود رساله معماری موزه

دانلود مطالعات طراحی موزه هنر

کد محصول: 27-2

در این مطلب خانه معمار،  مطالعات طراحی موزه هنر همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد مقدمه،  فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

دانلود مطالعات طراحی موزه هنر

یک موزه پیش از هرچیز بازتابی‌ست از انسان و فعالیت او، از محیط طبیعی، فرهنگی و اجتماعی او. به زبانی ویژه سخن می‌گوید که زبان شیء یا زبان “چیز واقعی” است.  بدین سان هم بر بینندۀ بی سواد اثر می‌نهد  هم بر بیندۀ اشباع شده از برداشت های بصری ناشی از اشیا دوبعدی(تصویر، عکس، متن). بدین سبب، موزه همواره نقشی اجتماعی ایفا کرده است؛ از قبیل ارائه بازتابی از قدرت کلیسا یا دولت، ارائه میدان گسترده‌یی جهت پژوهش دانشگاه‌ها و محققین منفرد، ارائه تصویری از علایق متنوع قشرهای فرهیخته جامعه، ارائه نمادی از ثروت و پایگاه اجتماعی گردآورنده، یا ارائه یک بنیاد فرهنگی در تجلیل از یک شهر. موزه، از خلال مجموعه‌هایش، قبل از هرچیز عرضه‌دارنده همه اموری‌ست که به تاریخ طبیعی، هنر، باستان شناسی، مردم شناسی یا انسان شناسی مربوط می‌شوند. به دیگر سخن، عرضه دارنده ارزش‌های یک جامعه از میان رفته یا در شرف از میان رفتن است، یا اینکه ، ازاین هم فراتر، معطوف کننده توجه به ارزش های طبیعی لایزالی است که درمعرض خطرات پیشرفت مدرن قرار دارند. موزه این ارزش‌ها را به لحاظ اهمیتی که در تداوم فرهنگ دارنده در مقام میراث در ذهن دیدار کنندگان مشخص می‌نماید

موزه حتی نقشی مهم‌تر از این دارد: قادرست با بیدار کردن روح خلاقی که در هر یک از ما نهفته است، توان هنری و قصد فکری را برانگیزد. به عنوان مثال هایی از موفقیت چشمگیر در این مورد می‌توان موزه پولی تکنیک مسکو، موزه صنعتی و فنی بیرلا در کلکته ، کاگاه هنری هارلم شرقی (موزه محله یی) یا بخش آ.آر.ث . ( جنبش آفرینی، پژوهش ، رویارویی) در موزه هنر مدرن شهر پاریس را ذکر کرد.

امروزه موزه‌ها دریافته‌اند که فقط وظیفۀ جمع‌آوری و ثبت و نگهداری آثار عتیقه و اموال نفیس را ندارند، بلکه وظیفۀ معرفی آن‌ها را نیز به عهده دارند. علاوه بر این چون مسئولیت جلب وجذب مردم به عهدۀ آن‌هاست، بایستی برنامه‌های آموزشی مختلفی متناسب با سن و آگاهی بازدیدکنندگان تدارک ببینند. آنچه مسلم است این است که موزه از مهم‌ترین مراکز آموزشی جامعه است. “رنه مارکوزه” در مقاله‌ای زیر عنوان تبدیل موزه‌ها به دنیایی در حال دگرگونی این مکان را حتی از کلاس درس نیز بهتر دانسته‌اند. دلیل نامبرده برای این ادعا این است که موزه با کلاس درس برابری می‌کند در حالی‌که مسئله نمره نیز در آن مطرح نیست.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری موزه هنر اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی موزه هنر همراه با نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل:  dwg+word ( اتوکد، ورد)

تعداد صفحات رساله: 208 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود مطالعات طراحی موزه هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا