دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

کد محصول: 1-137

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل دو نمونه موردی خوابگاه دانشجویی همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در پاریس-فرانسه

“قاب بندی” ایده اصلی طراحی ساختمان خوابگاه دانشجویی در حاشیه اتوبان کمربندی” کلینان کورت” پاریس فرانسه بوده است. قاب بندی که راهی برای برجسته کردن چیزی است که می خواهیم دیده شود یا محدود ساختن دید از آنچه که نباید دیده شود،در تغییر محدودیت های سایت این پروژه و خلق واقعیت مثبت و تبدیل بد به خوب به کار گرفته شده است.

 این ساختمان، جسورانه در یک زمینه شهری باز به گونه ای قرار گرفته که از یک طرف با اتوبان کمربندی با حجم عبور مرور بسیار زیاد وسائط نقلیه و از طرف دیگر با محوطه سبز مجاور دانشگاه مواجه شده است. طراحی محل اقامت و زندگی برای 351 نفر در ساختمانی که از یک سو ترافیک و سر و صدا و از سوی دیگر آرامش و سکوت را تجربه می کند، بزرگترین چالش این پروژه بوده است. در پاسخ به این مسئله یک دیوار محافظ در کنار اتوبان طراحی شده است و فضای اقامتی در پشت آن رو به باغ قرار گرفته است.

دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در توکیو-ژاپن

خوابگاه دانشجویی دانشگاه توکیو ژاپن یکی از موفق ترین نمونه های خوابگاه های دانشجویی از لحاظ تنوع فضایی، نحوه تفکیک واحدهای اقامتی استفاده بهینه از نور و منظر می باشد. این مجتمع اقامتی در طی چهار مرحله به تعداد 200 واحد مسکونی خواهد رسید که هم اکنون 98 واحد آن به مرحله اجرا در آمده است.

حجم اصلی به دو بلوک مجزا قابل تفکیک است؛ یکی برای دانشجویان  متاهل و خانواده ها و دیگری برای دانشجویان مجرد. حداکثر ارتفاع هر بلوک چهار طبقه می باشد.

دو حجم اصلی در یک نقطه که پلکانی برج مانند است به یکدیگر متصل می شوند. این برج سمبلیک که از فولاد و شیشه ساخته شده و با رنگ هایی گرم رنگ آمیزی شده، شاخصه اصلی مجموعه می باشد. ساختار مجموعه بتنی و فاقد تزئینات می باشد اما برخی از جداره های مجموعه به رنگ هایی تند نظیر آبی، زرد و قرمز رنگ آمیزی شده و کف سازی مسیرهای ارتباطی در طبقه همکف تماماً از سنگ هایی به رنگ های به رنگ کرم و نارنجی است. ساختار بتنی مجموعه امکان ایجاد بازشوعایی عریض و مناسب را پدید آورده. تراس ها غالبا ً از حجم اصلی بیرون زده اند.

دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 40 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی، پلان اتوکدی خوابگاه دانشجویی، پاورپوینت رایگان خوابگاه دانشجویی، دیاگرام خوابگاه دانشجویی، نمونه موردی و تطبیقی خوابگاه دانشجویی

دانلود 2 نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا