دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان

کد محصول: 1-139

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل خوابگاه دانشجویی کرسینگز جی‌ام‌پی‌اچ در مونستر آلمان همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 45 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان

کرسینگز جی‌ام‌پی‌اچ Kresings Gmbh این خواب‌گاه دانش‌جویی در مونستر آلمان را به این صورت، متشکل از چهار توده ساختمانی برمبنای چهار رنگ پایه و با وجود توده‌گذاری مشابه در جهات گوناگون طراحی و ساخته است به نوعی که مجموعه‌ای از منظرهای شهری رنگی و حتی کارتونی را به وجود می‌آورد.

سایه های رنگی دلپذیر و درخشندگی شدید آنها حس صمیمیت و همدردی را ایجاد می کند. رنگ قرمز یک قرمز گوجه‌فرنگی است، زرد یک زرد خورشیدی است، سبز یک سبز چمنی است و رنگ آبی ایجاد شده توسط ایوز کلاین، مردم را به یاد چیزهایی مانند آسمان، دریا، خورشید و کشورهای جنوبی می‌اندازد. ترکیب با قاب‌های سفید رنگ که به‌طور نامنظم در اطراف پنجره‌ها قرار گرفته‌اند، زنجیره‌ای مثبت از تداعی‌ها را ایجاد می‌کند، یک استعداد مدیترانه‌ای، آرام، آزادانه و باز، که شاید جوان و بازیگوش نیز باشد. تفاوت های ظریف ممکن است بسته به افراد مختلف کاملاً متفاوت باشد، اما پیوند افکار همیشه مثبت است.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان

فضاهای نشیمن آپارتمان ها از 25 متر تا 180 متر متغیر است، بسته به اینکه یک آپارتمان 1 اتاقه، 2 اتاقه یا 3 اتاقه را در نظر بگیرید یا یکی از آپارتمان های جمعی با 5 آپارتمان یکپارچه را در نظر بگیرید. کیفیت ساختمان شهری و کیفیت بالای زندگی و همچنین نقشه های زمینی منعطف از الزامات مهمی بود که هنوز در فراخوان مناقصه ذکر شده است. این محله که در استاندارد خانه غیرفعال ساخته شده است، امکان همزیستی مختلط دانش آموزان، خانواده ها و افراد مسن را فراهم می کند، با مفهوم ساختمان بدون مانع که به طور مداوم به آن پایبند بوده است. بسته به رشد بیشتر تعداد دانش آموزان، ممکن است روزی یک منطقه زندگی صرفاً غیر دانشجویی وجود داشته باشد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی، پلان اتوکدی خوابگاه دانشجویی، پاورپوینت رایگان خوابگاه دانشجویی، دیاگرام خوابگاه دانشجویی، نمونه موردی و تطبیقی خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی در آلمان ، پلان خوابگاه دانشجویی دانشگاه آلمان، دیاگرام خوابگاه دانشجویی در آلمان، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی کرسینگز جی‌ام‌پی‌اچ، نقشه اتوکدی خوابگاه دانشجویی کرسینگز جی‌ام‌پی‌اچ،

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا