دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان

کد محصول: 1-140

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان

در قرن بیستم معمارانی بوده اند که تاثیر دیدگاه ها و اندیشه هایشان فراتر از تاثیر اندیشه یک فرد بوده است. چنین افرادی در تقویت جریان فکری رایج زمان خود یا در نقد آن تاثیری فراتر از زمان و مکان خود داشته اند. لویی کان از این افراد است. او که از معماران دوره مدرن آمریکاست تلاش داشت تا با مبنای فکری مستحکم، معماری ای بیافریند شایسته معماری بودن. اندیشه های او در نیمه دوم قرن بیستم، بستری برای نقد معماری مدرن و گذر به اندیشه ای شد که دگر بار در جستجوی معماری حقیقی بود. او در پی یافتن معنای حقیقی معماری، تلاش داشت تا برای بحران معماری روز که حاصل اندیشه های حاکم بر معماری مدرن بود چاره ای جوید. از این رو تامل در نگاه او به معماری و جستارش برای دستیابی به معماری مطلوب، ما را با مبانی فکری یکی از معماران ارزشمند قرن بیستم آشنا می کند. در این پروژه به تحلیل یکی از آثار لویی کان یعنی خوابگاه دانشجویی لویی کان در پنسیلوانیا ، می باشد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان

یکی از بناهای قابل توجه در محوطه کالج براین ماور در پنسیلوانیا خوابگاه کالج برای دختران ، توسط معمار مشهور لوئیس کان طراحی شده است. ساختمان خوابگاه در کنار محله ای واقع در حاشیه شهر، نزدیک دانشکده قرار گرفته است. خوابگاه دانشجویان در بنای وسیعی به صورت پیوسته برای تعداد 150 دختر پیش بینی شده است.

خوابگاه های معمار مشهور فیلادلفیا لوئیس کان بین سالهای 1960-1964 طراحی شده است. کان به عنوان یکی از معماران درجه یک قرن بیستم با اشکال ساده ی خود در سبک بین المللی در سال 1971 مدال طلای AIA را به خاطر طراحی این خوابگاه کسب کرد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان

 این خوابگاه از سه فرم مربع با یک فرم خطی اتصال دهنده آن ها تشکیل شده است و به عبارت دیگر شامل سه الماس هر کدام با جای 10000 فوت مربع که با فاصله­ی معمول در مرکز  و هر یک دارای سالن های غذاخوری و سالن ورودی و فضاهای داخلی است. طرح در اطراف سه فضای عمودی مشترک گسترش می­یابد که بر فراز این فضاها نورگیرهای بزرگی قرار گرفته و در دیوارهای این فضای مرکزی تاسیسات ساختمان جاسازی شده است.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 37 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی، پلان اتوکدی خوابگاه دانشجویی، پاورپوینت رایگان خوابگاه دانشجویی، دیاگرام خوابگاه دانشجویی، نمونه موردی و تطبیقی خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان، پلان خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان، دیاگرام خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان، نقشه اتوکدی خوابگاه دانشجویی الئونور دونلی لویی کان، پلان اتوکدی خوابگاه دانشجویی اثر لویی کان، نمونه موردی خوابگاه دانشجویی اثر لویی کان، eleanor donnelly erdman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا