تحلیل پلان فرهنگسراتحلیل پلان و نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی مجموعه فرهنگی ایرانینمونه موردی مجموعه فرهنگی خارجینمونه موردی و تطبیقی تالار همایشنمونه موردی و تطبیقی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل تئاتر شهر تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی سالن تئاتر

دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل تئاتر شهر تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی تئاتر شهر تهران

تحلیل پلان تئاتر شهر تهران

کد محصول: 107-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل جامعی از تئاتر شهر تهران پرداخته است. این پروژه در قالب 52 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل پلان تئاتر شهر تهران

بناي تئاتر شهر در تقاطع خيابان‌های ولیعصر و انقلاب اسلامی، در گوشه جنوب غربی پارك دانشجو قرار دارد. اين بنا استوانه‌ای به قطر تقريبی 34 متر و ارتفاع 15 متر است كه نمای خارجي آن تماما با كاشی فيروزه‌ای رنگ پوشيده شده و رواقی با ستون‌های كشيده و قاعده ستاره سه پر، گرداگرد آن را فراگرفته كه با تيرهای منحنی ، سقف پيش آمده ساختمان را برپا نگه داشته است.

تحلیل پلان تئاتر شهر تهران

بنای تئاتر شهر تهران 4 طبقه است. طبقه همكف به سالن انتظار و سالن نمايش اصلی 600 نفره اختصاص دارد. اين سالن نمايش استوانه‌ای در درون استوانه حجم اصلی است كه با آن هم مركز نيست. در طبقه زيرزمين چايخانه و فضای خدماتی مربوط به تماشاگران،  و فضاي پشتيبانی صحنه واقع شده است. پلكانی كه به طبقه اول می‌رود  تماشاگران را به بالكن سالن نمايش در اين طبقه هدايت می‌كند. فضاهای اداری ، كتابخانه و يك سالن نمايش/تمرين كوچكتر نيز در طبقه دوم استقرار يافته‌اند. طبقه سوم-فضاهای روی بام مجموعه-مختص تاسيسات مجموعه است. سالن‌های نمايش ديگر مجموعه كه در خارج حجم اصلي و زير زمين برده شده اند، در تحليل اثر دخالت دلده نشده اند .

تئاتر و پيرامون

تئاتر شهر در منطقه‌ای از مركز شهر كه به واسطه وجود دانشگاه تهران و كتابفروشی‌های خيابان انقلاب وجهه فرهنگی دارد استقرار يافته است و به همين دليل با بافت زمينه و همسايگانش هماهنگ است. ساختمان تئاتر شهر در گوشه‌ای از پارك دانشجو واقع شده است. طراح ، با نزديك كردن ساختمان به خيابان اصلی و نشاندن آن بر صفحه‌ای كه با مسيرهای پياده و جوی‌های عريض آب از فضاي سبز پارك جدا می‌شود، آن را از بخش دنج و خلوت پارك جدا می‌سازد، و در عوض بنا را متوجه خيابان اصلی و چهارراه شلوغ ، وقايع و آمدوشدهای شهر نشان می‌دهد .

تزئينات

پوشاندن سراسر جداره بيرونی ساختمان تئاتر شهر با پوسته‌ای رنگين و ريز نقش از آجر زرد رنگ و كاشی فيروزه‌ای اقدامی متهورانه و درخور توجه است، و زيبايي نقوش و سلامت اجرا بر محسنات آن می‌افزايد. به علاوه طراح با اين كار نسبتی نيز ميان اين بنا و بنا هاي قديمی (بخصوص ابنيه عمومی مثل مسجد ومدرسه و …) پديد می‌آورد. وی با پوشاندن اين جامه پر تزيين و ريز بافت بر قامت بنا مهر سنت بر طرح مي زند، ضمن آنكه در جاي جاي آن نيز به راه هاي مختلف علاقه خود را به تزيينات ونقوش قديمي نشان می‌دهد؛ آجرهاي سفالی داخل بنا، نقوش هندسی و گره های درها  و پنجره ها  و دست اندازهاي چوبی ،گل ميخ ها ، نقوش روی نيمكتهای بتنی در بيرون، و نقوش رنگين چهارپايه های داخلی ،طرح پيشخوان چايخانه، جان پناه بالكن های سالن نمايش و سالن انتظار، نقش ديوار سالن  نمايش و چلچراغ ها از اين جمله هستند.

تحلیل پلان تئاتر شهر تهران

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول:دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل تئاتر شهر تهران همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 52اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پاورپوینت کاملترین تحلیل تئاتر شهر تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی تئاتر شهر تهران

تحلیل پلان تئاتر شهر تهران

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا