تحلیل پلان کتابخانهنمونه موردی کتابخانه

دانلود نمونه موردی باغ کتاب داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی باغ کتاب

دانلود نمونه موردی باغ کتاب

کد محصول: 1-141

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل و بررسی دو نمونه موردی باغ کتاب داخلی خارجی همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 47 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی باغ کتاب

  • نمونه موردی باغ کتاب تهران

باغ در فرهنگ ایرانی، نماید پیوند انسان متمدن با طبیعت، محلّ آرامش و تأمل، و گوناگونی و رنگارنگی بوده است. کتاب بعنوان یکی از حامل‌های سنتی فرهنگ، از یک سو با آرامش و تأمل و خودآگاهی تلازم دارد و از دیگرسو به لحاظ کثرت و گوناگونی موضوعات و عناوین، با رنگارنگی و گونه‌گونی. آرامش و در نتیجه تأمل و تفکر در پیوند با طبیعت شکل می‌گیرد و بارور می‌شود. تپه‌های عباس‌آباد به اقتضای طبیعت آنها و نیز مجموعه‌های فرهنگیِ شکل گرفته یا در حال شکل‌گیری در آن، آمیزه‌ای از معماری مدرن و چشم‌اندازهای طبیعی شامل تچه و گیاه و آب است. باغ کتاب همچون نگینی در میان این تپه‌ها قرار دارد لازم است که در هماهنگی کامل با فضای کلی آن باشد.

دانلود نمونه موردی باغ کتاب

باغ کتاب تهران در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع و با زیربنای 54 هزار متر مربع احداث شده و ارتفاع متوسط این ساختمان پنج و نیم متر است. طراحی معماری آن بر اساس مفهوم باغ ایرانی صورت گرفته‌است.
به گفته مهندس نورفردی در مجموعه باغ کتاب تهران 16 فضای نمایشگاهی طراحی شده که این فضاهای نمایشگاهی بسته به نیاز‌های مختلف ممکن است به هم متصل شوند و یا اینکه به صورت مستقل عمل کنند.
در این پروژه شرایطی اعمال شده که به صورتی بسیار ساده و بدون مشکل،  مثلا شش فضای نمایشگاهی به یک نمایشگاه تبدیل شود و یا بتوان از ترکیب این فضاها چند نمایشگاه متفاوت به صورت همزمان را برگزار کرد. فضاهای نمایشگاهی باغ کتاب این قابلیت را  هم دارند که همه آنها به صورت یکجا برای برگزاری یک نمایشگاه بسیار بزرگ مورد بهره برداری قرار بگیرند
همه این خدمات در پروژه‌ای تعبیه شده که در مرکز فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، قرار گرفته، آن هم در فضای سبز اراضی عباس آباد که این امکان را ایجاد می‌کند مردم در آن فضا با کتاب زندگی کنند.

دانلود نمونه موردی باغ کتاب

  • نمونه موردی باغ کتاب استقلال لوییزیانا

طراحی کتابخانه همکاری، سرمایه گذاری مشترک متشکل از باتون روژ معماران . Cockfield جکسون، Tipton همکاران و PSA Dewberry، به تازگی ملاقات برای ارزیابی پیشرفت کتابخانه های جدید اصلی در پارک استقلال. تیم مشتاق به شکستن زمین بر روی این پروژه است که برای تقریبا نیمی از یک دهه در جریان بوده است. این پروژه $ 43،500،000 دلار تا با انجام تکرار زیاد طراحی شده است و تا به حال شرکت در اجتماع بالا. جدید کتابخانه سه طبقه به عنوان یک محور برای پارک عمل می کنند، اجازه می دهد برای یک رابطه صمیمی به طبیعت و اتصال به سایت. ساختمان های موجود خواهد شد تخریب و به عنوان یک پارکینگ، که از آن کاربران پیشنهاد کتابخانه 100،000 فوت مربع از طریق پشتیبانی از چهار عابر پیاده تا حدی تحت پوشش به نام میدان اندیشه، که همچنین دسترسی به اینترنتی کافه مجاور و باغ های گیاه شناسی ارائه خواهد شد.

دانلود نمونه موردی کتابخانه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی باغ کتاب داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 47 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی کتابخانه، نمونه موردی باغ کتاب، نمونه موردی باغ کتاب تهران، تحلیل پلان باغ کتاب تهران، دیاگرام باغ کتاب تهران، نقشه اتوکدی باغ کتاب تهران، پاورپوینت رایگان باغ کتاب تهران،

دانلود نمونه موردی باغ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا