نمونه موردی مجتمع آموزشیتحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه خارجیدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشی

دانلود پاورپوینت دانشکده هنر دانشگاه آیووا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی دانشکده هنر خارجی

نمونه موردی دانشکده هنر آیووا

تحلیل دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا

کد محصول: 1-170

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا پرداخته است. این پروژه در قالب 45 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی دانشکده هنر آیووا

محل قرار گیری دانشکده هنر و تاریخ هنر دانشگاه آیووا Iowa تمامی مشخصات سایتی ایده آل را دارد. زمینی وسیع و گسترده، خارج از بافت شهری و در میان طبیعتی پوشیده از درختان و چشم اندازهای زیبا و در مجاورت رودخانه‌ای عریض.

طرح ساختمان جدید این دانشکده توسط دفتر معماری “استیون هال” معمار برجسته امریکایی طراحی شده و در فهرست برترین ساختمان های آموزشی ایالات متحده قرار دارد.

نحوه گستردگی ساختمان در زمین به نحوی است که ارتباط بصری مناسبی با تپه‌های آهکی مجاور ساختمان داشته و فضایی آرام بخش و به دور از هر گونه آلودگی صوتی را برای تحصیل دانشجویان هنر و تاریخ هنر فراهم آورده است.

به موجب این موقعیت ها است که هیأت داوری AIA نیز به عنوان یکی از معتبر ترین انجمن های معماری، از ترکیب هوشمندانه ساختار این بنا با سایت پیرامون تقدیر نموده است.نمونه موردی دانشکده هنر آیووا

برنامه فیزیکی اولیه برای دانشکده هنر و تاریخ هنر شامل فضاهایی نظیر مجسمه سازی، نقاشی، چاپ، دروس نظری، کتابخانه و گالری نمایش آثار نمایشی می باشد.

از آن جایی که ساختمان در مجاورت رودخانه ای عریض قرار داشته و نیز وجود آبگیر طبیعی کوچک در سایت، پیوند با آب از ایده های اصلی در طراحی ساختمان است؛ به همین دلیل بخش اصلی فضاهای آموزشی نظیر کلاس های تئوری و آتلیه ها در بازویی جدا شده از ساختمان قرار دارند که بر روی سطح آب پیشروی نموده و پایه های بتنی آن در آب فرو رفته است. این فضاها ضمن حداکثر استفاده از نور طبیعی دید مناسبی به فضای سبز پیرامون بنا و همچنین رودخانه دارند.

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دانشکده هنر دانشگاه آیووا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی دانشکده هنر آیووا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا